Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim Atutem
WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...
Dolina Charlotty Resort & SPA
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Słupsk, Pomorskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa
2009-01-28 13:35:21

Wywiad z Instruktorem narciarstwa, podróżnikiem, sportowcem i wspaniałym pedagogiem - z Panem Kamilem Smoter

Artykuł Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa
Uczelnie XXI wieku
2008-06-10 13:57:34

W dzisiejszych czasach na prestiż wyższych uczelni składa się wiele czynników. Na pierwszym miejscu jest oczywiście profesjonalnie przygotowana kadra, w drugiej kolejności standardy jakie spełniają budynki i wyposażenie, kolejny aspekt to aktywna współpraca z uczelniami zza granicy, aż po wprowadzania nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych polepszających jakość kształcenia.

Artykuł Uczelnie XXI wieku
Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning
2008-05-28 14:19:25

W Polsce pierwsze studia przez Internet uruchomiono ponad sześć lat temu. Obecnie ponad 20 uczelni, w tym Politechnika Warszawska prowadzi e-studia na wybranych kierunkach.

Artykuł Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning
Istota motywowania pracownika
2008-04-24 14:33:10

Motywowanie jest zestawieniem sił, które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób. Pracownik może dać z siebie wszystko podczas wykonywanej pracy, albo pracować tylko na tyle intensywnie, by uniknąć reprymendy ze strony pracodawcy.

Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?
2008-02-12 17:03:50

Czy zorganizowanie szkolenia dla pracowników daje zawsze spodziewany efekt? Czy zawsze pracodawca zna potrzeby firmy i pracowników?

Artykuł Czy warto wiedzieć jaka tematyka szkoleń jest najlepsza dla firmy?

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia inne Sprzedaż rozwój osobisty Śląskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.